We streven ernaar om je zo goed als mogelijk te ondersteunen. Maar waar gewerkt wordt, kan er helaas ook wel eens iets misgaan. Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Blijf er dan niet mee lopen, maar laat het ons weten. We luisteren naar je ervaring en zoeken naar een passende oplossing. Daarnaast kunnen we deze belangrijke informatie gebruiken om onze diensten richting de toekomst te verbeteren.

Er zijn verschillende manieren waarop een klacht gemeld kan worden:

  • Download het klachtenformulier hier, print het uit, vul het in en stuur het op naar ons.
  • Direct bij de betrokken medewerker
  • Telefonisch via het algemene telefoonnummer 0478 517 300
  • via de mail infosynthese.nl

Als je een melding doet vragen wij je naam, contactgegevens en noteren we de klacht. Deze melding wordt zo spoedig mogelijk opgepakt door de leidinggevende van het betreffende team. Er wordt contact opgenomen om de klacht te bespreken en samen een oplossing te zoeken.

Provinciale klachtencommissie
Ben je niet tevreden over de geboden oplossing of komt er geen oplossing voor jou? Dan kun je de klacht indienen bij de Provinciale klachtencommissie van welzijnsorganisaties in Limburg. Deze commissie onderzoekt je klacht onafhankelijk en waar nodig bemiddelt deze naar een oplossing.

De werkwijze van de Provinciale klachtencommissie staat beschreven in het klachtenreglement.

Het jaarverslag van de Provinciale klachtencommissie kunt u hier inzien.